Ostateczny przewodnik po projektowaniu ulotek

Ostateczny przewodnik po projektowaniu ulotek

Istnieje wiele powodów, aby skorzystać z ulotki, niezależnie od tego, czy chcesz wypromować wydarzenie, stworzyć świadomość marki dla swojego nowego biznesu, czy coś zupełnie innego. Niezależnie od powodów, dla których tworzysz ulotkę, jest jedna rzecz, o której należy pamiętać – projekt ulotki.

Jeśli naprawdę chcesz zrobić wrażenie i przyciągnąć uwagę publiczności ulotką, musisz upewnić się, że używasz wysokiej jakości materiałów wizualnych, dużych czcionek i jasnych kolorów.

Stworzyliśmy ten doskonały przewodnik do projektowania ulotek, aby pomóc Ci stworzyć przyciągające wzrok ulotki, które wykonują pracę, do której są przeznaczone.

Zanurkujmy!

Powinieneś stworzyć ulotkę?

Po pierwsze, porozmawiajmy o słoniu w pokoju. Ulotki i wiele innych rodzajów drukowanych materiałów marketingowych i reklamowych są od dziesięcioleci.

Czy są one nadal istotne? A ty powinieneś tworzyć ulotki?

Odpowiedź brzmi: tak! Podczas gdy technologia cyfrowa z pewnością szturmem zawładnęła światem i jest obecnie podstawową metodą marketingową, ulotki i inne taktyki druku mogą być nadal skuteczne.

Dzieje się tak z wielu powodów.

Po pierwsze, możesz przynieść ulotki na zbliżające się wydarzenie na inne wydarzenia społecznościowe lub spotkania, które są hiper-istotne dla publiczności Twojego wydarzenia, dając doskonałą okazję do promowania swojej funkcji.

Po drugie, ludzie wciąż chodzą w miejsca i patrzą na rzeczy. Wieszanie ulotek w aulach uczelni, na słupach oświetleniowych i w innych miejscach w mieście może być niezwykle pomocne w generowaniu świadomości i publiczności dla Twojej promocji.

Po trzecie, ulotki mogą być nadal używane cyfrowo. Wydrukuj stos ulotek, a następnie pobierz plik jako obraz i udostępnij go w mediach społecznościowych, w wiadomościach e-mail, na swojej stronie internetowej i innych.

Teraz, gdy dokładnie wyjaśniliśmy, dlaczego nadal należy rozważyć ulotki dla marketingu, omówmy różne sposoby, które można rozważyć użycie jednego.

Sposoby korzystania z ulotek

Ciekawe, czy ulotka będzie dobrym sposobem na reklamę nadchodzącej promocji? Stworzyliśmy listę najlepszych sposobów wykorzystania ulotek wraz z kilkoma wspaniałymi przykładami, które możesz edytować i dostosować do własnych potrzeb!

Wydarzenia

Jeśli zbliża się lokalne wydarzenie, tworzenie i rozdawanie ulotek może być doskonałą taktyką promocyjną. Niezależnie od tego, czy organizujesz małe seminarium czy duży koncert w lokalnym parku, powinieneś stworzyć ulotkę.

Oto wspaniały przykład ulotki reklamującej lokalny festiwal muzyczny

Możesz rozdawać ulotki na podobnych imprezach, wieszać je na miejscu, aby dać ludziom znać o nadchodzących wydarzeniach lub dzielić się nimi w mediach społecznościowych, aby dać swoim zwolennikom znać o przyszłych wydarzeniach.

Po prostu upewnij się, że podałeś niezbędne informacje o wydarzeniu, takie jak data, godzina, lokalizacja, itp., tak aby każdy, kto znajdzie Twoją ulotkę, wiedział dokładnie, kiedy i gdzie się udać!

Produkty/usługi

Niezależnie od tego, czy promujecie nadchodzącą premierę, czy po prostu chcecie podzielić się informacjami na temat Waszych aktualnych produktów lub usług, ulotka może być świetnym sposobem, aby to zrobić.

Są one idealne do dystrybucji na imprezach sieciowych lub trzymania na przednim stole lub linii kasy dla gości, aby złapać na ich drodze do lub z firmy.

Oto przykład świetnego sposobu na pokazanie usług swojej firmy.

Pozostawienie czegoś takiego w swoim lobby może być świetnym sposobem na umożliwienie ludziom łatwego kontaktu z Tobą, jeśli potrzebują jednej z Twoich usług.

Może to być również świetny sposób, aby poinformować potencjalnych klientów o Twoich cenach i pakietach, lub po prostu pokazać kolaż Twojej pracy lub Twoich produktów, jak w poniższym przykładzie.

Upewnij się, że podałeś dane kontaktowe, aby każdy, kto otrzyma Twoją ulotkę, wiedział, jak się z Tobą skontaktować, aby zapytać o usługi lub zakupić Twoje produkty.

Specials

Pokaż swoje cotygodniowe lub codzienne specjały, tworząc i udostępniając ulotki. Możesz wyświetlać je w swoim sklepie lub restauracji, dzielić się nimi na portalach społecznościowych lub zostawić je na stoisku gospodarza, aby patroni mogli je chwycić i zatrzymać.

Oto wspaniały przykład ulotki, którą można stworzyć i podzielić się nią, aby pokazać swoje specjały.

http://grafpol.com.pl/

Previous Co to jest karboksyterapia? Procedura, przeciwwskazania i działania niepożądane
Next Usuwanie diastemy

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

Strefa Biznesu 0 Comments

Od nowego roku minimalna stawka za pracę to 13 zł za godzinę

Od nowego roku wszyscy zatrudnieni na podstawie umów-zleceń będą mieli zagwarantowaną minimalną stawkę wynagrodzenia w wysokości 13 zł za godzinę. Nowe przepisy mogą spowodować, że więcej podmiotów będzie operować w szarej strefie.

Strefa Biznesu 0 Comments

Suszarka fryzjerska AYALA – czy warto ją kupić?

AYALA to bardzo znana firma – producent wysokiej jakości sprzętu fryzjerskiego i mebli fryzjerskich. Wyroby tej firmy trafiają do licznych, profesjonalnych salonów fryzjerskich, a ponieważ są wybierane coraz chętniej, coraz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź